בשל סכנת נפילת זכוכיות וחלקי הרס מהמגדל שנפגע מחלקי טיל ביום שני ה- 18.11 ברמת גן, הודיעה המשטרה כי ציר בן גוריון, במקטע שבין צומת הצלע והירקון לרחוב ז’בוטינסקי, יישאר סגור בשני כיווני הנסיעה גם ביממה הקרובה.
לאורך היום בוצעו עבודות בציר, אך על-פי החלטת המשטרה המתחם עדיין מהווה סכנה לציבור. עבודות נוספות יימשכו על מנת להסיר את המפגעים ולהבטיח את בטיחות העוברים והשבים.
בתוך כך מזהירה המשטרה כי סגירת הרחוב צפויה לגרום לעומסי תנועה כבדים באזור. בנוסף, יחולו שינויים בתחבורה הציבורית.
במשטרה מבקשים מהציבור להתעדכן במסלולים החלופיים ולתכנן את הנסיעות בהתאם.
כאמור, ביום שני שוגר טיל מלבנון לעבר גוש דן. הטיל יורט על ידי מערכת כיפת ברזל, אך חלקיו נפלו ברמת גן, גרמו לנזק משמעותי ולפציעת מספר אזרחים.

תגובות