ביום שישי האחרון, ה-30 בינואר, כשלושה חודשים לפני המועד המתוכנן, נפתחו לתנועה נתיבי תחבורה ציבורית – אחד בכל כיוון נסיעה – ברחובות עליית הנוער וערבי נחל, בקטע שבין מנהרת הסיטי לבין צומת כצנלסון, כחלק מפרויקט “הרשת המטרופולינית”.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של “רמת גן גבעתיים אונליין”:

קבוצת רמת גן לחצו כאן.

קבוצת גבעתיים לחצו כאן.

קבוצת רמת גן גבעתייים נדל”ן לחצו כאן.


SOLEA כך מגיעים היום לדירת יוקרה בצפון תל אביב. החל מ-450,000 שח הון עצמי. בסמוך ל sea&sun, blue מגדלי נאמן ושכונת רמת אביב ג. קרקע עם זכויות לדירות 2-6 חדרים. צפון תל אביב 200 מטר מהים. הקרקע אינה זמינה לבניה. הדמיות להמחשה בלבד ELAVI. לפרטים נוספים

במקטע החדש, בוצעו עבודות תשתית ופיתוח לאורך רחובות עליית הנוער וערבי נחל, בקטע שבין מנהרת הסיטי לרחוב כצנלסון. במסגרת העבודות נסללו כ-1,000 מטרים של נתיב תחבורה ציבורית ימני לשני הכיוונים (כ-500 מטר לכל כיוון), וכן נסללו כ-470 מטר של נתיב אופניים דו – סטרי בצדה של גבעתיים.

הנת”צ ברחובות עליית הנוער וערבי נחל יתחבר עם צירי תחבורה מרכזיים: מכיוון צפון – מערב הוא יתחבר לגשר דוד פישמן ומשם לרחוב על פרשת דרכים, שבו נפגשים מסוף האוטובוסים ארלוזורוב, תחנת הרכבת הקלה של הקו האדום ותחנת רכבת ישראל. מדרום-מזרח, נת”צ עליית הנוער וערבי נחל צפוי להתחבר לתחנת מטרו עתידית.

שביל האופניים שנסלל במסגרת הפרויקט צפוי להתחבר לשביל האופניים הקיים ברחוב בורוכוב בגבעתיים ולהשתלב עם רשת שבילי אופניים עתידית שמקודמת על ידי עיריית תל אביב-יפו בשכונת נחלת יצחק.

לצד הנת”צ יישאר נתיב נסיעה אחד לכל כיוון עבור רכבים פרטיים. נסיעת כלי רכב פרטיים על גבי נתיב התחבורה הציבורית תתאפשר בשעות שאינן שעות פעילות התחבורה הציבורית.