עיריית גבעתיים עדכנה כי החל מיום ראשון, 29.3.26, יבוצעו עבודות פיתוח בסמטת גזית בעיר, שיימשכו לאורך כשבועיים.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של “רמת גן גבעתיים אונליין”:

קבוצת רמת גן לחצו כאן.

קבוצת גבעתיים לחצו כאן.

קבוצת רמת גן גבעתייים נדל”ן לחצו כאן.


בעל.ת עסק, מהוד השון ועד יפו כולם נמצאים בקבוצות שלנו. חשיפה ממוקדת לקהל הכי חזק בישראל. מעל 50,000 מנויי ווצאפ מחכים לכם. תפסו מקום בשכונה

העבודות יתקיימו בין השעות 09:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים, ובמהלכן לא תתאפשר כניסת כלי רכב לסמטה.

עם זאת, בעירייה מציינים כי דיירי הרחוב יוכלו להגיע לחניות הפרטיות בליווי והכוונת פקחים במקום.

תנועת הולכות והולכי רגל תישמר ותתאפשר לאורך כל שעות העבודה.

למידע נוסף ניתן לפנות למוקד העירוני בטלפון 3107* או באמצעות וואטסאפ במספר 054-2524913.