עיריית רמת גן יוצאת למהלך חדש של שיתוף ציבור בנושא התחבורה הציבורית בשכונת נווה יהושע, במטרה להבין טוב יותר את צורכי התושבים ולקדם פתרונות שיסייעו לשיפור השירות והנגישות באזור.
המהלך, שמובילה מנהלת התחבורה העירונית בשיתוף חברת רייזאיט, החל ביום ראשון, 21.6, עם השקת סקר ייעודי לתושבות ותושבי השכונה. הסקר נועד למפות את דפוסי השימוש בתחבורה הציבורית, לזהות את האתגרים היומיומיים של הנוסעים ולהבין כיצד ניתן לשפר את חוויית ההתניידות בשכונה.
בעירייה מציינים כי הנתונים שייאספו ישמשו בסיס לבחינת פתרונות אפשריים ולגיבוש תמונת מצב עדכנית בנוגע לקישוריות התחבורתית בנווה יהושע.
בהמשך התהליך יתקיימו קבוצות מיקוד עם תושבים, במטרה להעמיק את הדיון בנושאים שיעלו מהסקר ולחדד את הצרכים והפתרונות האפשריים. בסיום התהליך ייערך כנס מסכם שבו יוצגו הממצאים והתובנות לציבור.
לדברי העירייה, מדובר בהמשך ישיר לשיתופי ציבור נוספים שנערכו בחודשים האחרונים, בהם בחינת שבילי האופניים במזרח העיר והתייעצות בנוגע לשימושים בשטח ציבורי בשכונת הראשונים.
ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, אמר: “תחבורה ציבורית משפיעה באופן ישיר על איכות החיים, הנגישות והיכולת להתנייד בעיר ומחוצה לה. כדי לקבל החלטות נכונות יותר ולדייק את המענים העירוניים, חשוב לנו לשמוע ולשתף את התושבות והתושבים בתהליכים המקצועיים.”

תגובות