לקראת הופעתה של הזמרת אודיה באצטדיון רמת גן היום, חמישי 25 ביוני, נערכת רכבת ישראל לעומסי הנוסעים הצפויים ותתגבר את השירות מתחנת בני ברק הסמוכה לאצטדיון.
בסיום המופע יופעלו שמונה רכבות מיוחדות בשיטת “מלא וסע”, שייצאו בהתאם לביקוש, לצד רכבת סדירה שמסלולה יוארך עד באר שבע. הרכבות ייסעו ליעדים מרכזיים ובהם נהריה, אשקלון, באר שבע, הרצליה ומודיעין.
בנוסף, תחנת בני ברק תתוגבר במאבטחים, דיילים ומנהלי תחנה, ובחברה ממליצים להגיע מוקדם ולהישמע להנחיות הצוותים בתחנות וברציפים.
ברכבת ישראל ממליצים גם לרכוש מראש כרטיס “חופשי יומי” בטעינת רב-קו, המאפשר נסיעה הלוך ושוב במחיר מוזל ומקצר את זמן ההמתנה בתחנה.
כמו כן, יחולו מספר שינויים בשירות הרכבות: רכבת מספר 682 תסיים את נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור מרכז במקום בהרצליה, ובמקומה יופעלו היסעים ללא תשלום מסבידור מרכז לבני ברק, פתח תקווה, ראש העין, כפר סבא, הוד השרון, רעננה והרצליה.
ברכבת מדגישים כי זמני יציאת הרכבות המיוחדות עשויים להשתנות בהתאם לשעת סיום ההופעה ולעומס הנוסעים.
פרטים נוספים באתר רכבת ישראל.

תגובות