עיריית רמת גן חנכה את “מגרשי תום” – מגרשי הכדורעף בפארק הלאומי שיישאו מעתה את שמו של רס”ל תום רוטשטיין ז”ל, שנפל ברצועת עזה לפני שנה והוא בן 23 בלבד.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של “רמת גן גבעתיים אונליין”:

קבוצת רמת גן לחצו כאן.

קבוצת גבעתיים לחצו כאן.

קבוצת רמת גן גבעתייים נדל”ן לחצו כאן.


תום שירת כלוחם ביחידת יהל”ם של חיל ההנדסה הקרבית. בעירייה תיארו אותו כצעיר מוכשר, ערכי ואהוב, שהצטיין בלימודיו, בספורט ובמוזיקה, והיה חבר אמת, בן מסור למשפחתו ולוחם אמיץ שהקדיש את עצמו להגנת המדינה.

מגרשי הכדורעף בפארק הלאומי היו אחד המקומות האהובים על תום, בו נהג לשחק במהלך חופשותיו מהצבא, ואף הכיר את בת זוגו, נטלי.

בעירייה ציינו כי פרויקט ההנצחה העירוני נועד להבטיח שסיפורם של בני ובנות העיר שנפלו ימשיך להיות חלק בלתי נפרד מהמרחב הציבורי ומהזיכרון העירוני.

לצד מגרשי הכדורעף נחנך גם “חניון תום” הסמוך, כחלק ממכלול ההנצחה לזכרו.

מגרשי הכדורעף בפארק הלאומי יקראו על שם רס"ל תום רוטשטיין ז"ל. שלט בפארק עם הכיתוב: מגרשי תום, מגרשי הכדורעף על שם רס"ל תום רוטשטיין ז"ל.

מגרשי הכדורעף בפארק הלאומי יקראו על שם רס”ל תום רוטשטיין ז”ל. צילום: אילן שפירא

ראש העיר כרמל שאמה הכהן כתב כי “מהיום, כל מי שיעבור כאן, ישחק כאן או יבלה כאן, יפגוש את סיפורו של תום ויזכור את חייו, את ערכיו ואת המחיר הכבד ששילם למען כולנו”.

עוד קרא לחבק את משפחת רוטשטיין – האם סיגל, האב עמיחי, האחים בר וליה, בת זוגו נטלי ובני המשפחה כולם.