ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, פרסם פוסט בחשבון האיקס שלו לאחר האירוע במליאת הכנסת שנערך ביום שני ה-13.10.2025, שבו נאם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והוכרז על סיום המלחמה והשבת כל החטופים. קוניק התייחס לאווירת השמחה והאופטימיות שניכרה באולם, והזהיר מפני ראייה קצרת טווח וחטא היוהרה. לדבריו, “כשאתה אוכל הרבה ג׳אנק פוד אתה נהנה באותו הרגע – אבל יודע שתשלם את המחיר בעתיד”.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של “רמת גן גבעתיים אונליין”:

קבוצת רמת גן לחצו כאן.

קבוצת גבעתיים לחצו כאן.

קבוצת רמת גן גבעתייים נדל”ן לחצו כאן.


SOLEA כך מגיעים היום לדירת יוקרה בצפון תל אביב. החל מ-450,000 שח הון עצמי. בסמוך ל sea&sun, blue מגדלי נאמן ושכונת רמת אביב ג. קרקע עם זכויות לדירות 2-6 חדרים. צפון תל אביב 200 מטר מהים. הקרקע אינה זמינה לבניה. הדמיות להמחשה בלבד ELAVI. לפרטים נוספים

“‏ישיבת הכנסת היתה בהחלט מרגשת”, כתב קוניק, “ואין ספק שהתוצאה הסופית נכון לעכשיו לפחות של החזרת כל החטופים החיים וסיום המלחמה ראויה לגמרי גם לשמחה גדולה במדינה וגם למחמאות, לכל המעורבים, כולל רוה״מ נתניהו. ‏אבל, ולצערי יש לנו נטייה שלא ללמוד מטעויות ולחטוא בחטא היוהרה ובראייה רק לטווח קצר, הנשיא טראמפ שבלעדיו כל הטוב הזה לא היה קורה, מוביל ככל הנראה את האיזור להסכם שלום כולל שבסופו תהיה לפלסטינאים מדינה. טוב או רע? זה ויכוח אחר לזמן אחר, עובדתית זה לדעתי הכיוון וממשלת ישראל, ודאי אחרי כל המחמאות והחברות איתו ועם אנשיו, תתקשה מאוד למנוע את זה, שלא לדבר על מצב עתידי אפשרי לגמרי של חזרת הדמוקרטים לשלטון בארה״ב, בפרט אחרי כפיות הטובה שהראינו לצערי הרב כלפי מי שהציל אותנו, הציל ממש למי שזכרונו קצת קהה, הנשיא ביידן”.