תלמידות ותלמידי גבעתיים רשמו לאחרונה שורת הישגים מרשימים בזירות החינוך והספורט.
בין ההישגים הבולטים: בית הספר יגאל אלון זכה במקום השני באולימפידע המחוזית במתמטיקה; יניב ברקוביץ’ מתיכון שב”צ זכה במקום הראשון בתחרות המחוזית “הנואם הצעיר”; יעל מוסקוביץ’ מבית הספר ברנר זכתה במקום הראשון בקטגוריית בתי הספר היסודיים, ומיקה יונס מבית הספר בן גוריון זכתה במקום השני.
בתחום המדע והטכנולוגיה נבחר בית הספר בורוכוב לייצג את גבעתיים באירוע השיא של בתי הספר מקדמי STEM במחוז תל אביב.
הישג בינלאומי נרשם לאלכס אלוש, תלמידת כיתה ז’ בבית הספר א.ד. גורדון, שזכתה במקום הראשון בתחרות סיפורי המשפחה הבינלאומית של מוזיאון אנו, עם פרויקט ששילב בינה מלאכותית לשחזור זיכרונותיה של סבתא-רבתא ניצולת שואה.
גם בספורט נרשמו הצלחות: ליעד מרלי זכה במדליית ארד באליפות ישראל לנוער בג’ודו, גל בן-וקיל זכתה במדליית זהב בתחרות בינלאומית בבולגריה, וקבוצת הכדורשת העירונית החדשה סיימה את עונת הבכורה שלה במקום השלישי בליגה הארצית.
ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, בירך על ההישגים ואמר כי הם משקפים את רוח המצוינות, היצירתיות וההתמדה של בני ובנות הנוער בעיר.

תגובות