תושבי גבעתיים מוזמנים להגיע לערב סטנד-אפ קהילתי שייערך ביום חמישי, 25 ביוני, בבית אלון.
התושבים מוזמנים להגיע בפיג’מה, “ברוח החג” של הלילה הלבן שיתקיים באותו הזמן בשכנה הקרובה, תל אביב.
האירוע, שיתקיים בין השעות 20:30 ל-22:00, יכלול הופעות של חמישה סטנדאפיסטים שיספקו סיפורים ובדיחות מהחיים עצמם, באווירה שכונתית.
את הערב תנחה שלי גיל, עובדת סוציאלית במקצועה, שמגדירה את עצמה בהומור כ”לא סוציאלית ושונאת לעבוד”.
בין המשתתפים: אייל בריג, לינה בורמנקו, תום ברזי וסבטלנה – אחות וסטנדאפיסטית שתנסה “לפזר את תרופת הצחוק במינונים חריגים”.
מלבד ההופעות, המשתתפים ייהנו גם מבירה ונשנושים ללא תשלום נוסף.
האירוע יתקיים בבית אלון בגבעתיים. מחיר הכניסה עומד על 60 שקלים, או 40 שקלים לתושבי גבעתיים.

תגובות