מקרה חמור של פגיעה בבעלי חיים התרחש השבוע ברמת גן: במשטרה התקבל דיווח על חשוד ששפך אקונומיקה לבריכת דגים ברחוב אבא הלל בעיר.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של “רמת גן גבעתיים אונליין”:

קבוצת רמת גן לחצו כאן.

קבוצת גבעתיים לחצו כאן.

קבוצת רמת גן גבעתייים נדל”ן לחצו כאן.


RENOVO נדלן. דירות 5 חדרים עם מרפסת ענקית בהרצליה הירוקה. לכניסה מידית

שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני של רמת גן במרחב דן הוזעקו למקום ופתחו בסריקות. במהלך הסריקות במתחם הבורסה אותר החשוד – בן 57, תושב רמת גן.

אקונומיקה בבריכת דגים. תמונה של בקבוק האקונומיקה עם הכיתוב: סנו אקונומיקה, ובאנגלית: JAVEL

אקונומיקה בבריכת דגים. צילום: המשטרה

הוא נעצר לחקירה בתחנת בני ברק–רמת גן, במהלכה טען: “היה ריח מסריח מהדגים, אז קניתי אקונומיקה ושפכתי”.

בסיום החקירה נכלא ולמחרת שוחרר בתנאים מגבילים.

עוד נמסר מהמשטרה כי החקירה נמשכת

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎החדשות – N12‎‏ (@‏‎n12news‎‏)‎‏