עיריית רמת-גן וארגון הג’וינט השיקו את פרויקט “עד הבית”, שמטרתו ללוות תושבים שנפגעו ממבצע “עם כלביא” עד לשובם לבתיהם. הפרויקט יתמקד באוכלוסיות עם צרכים מורכבים, ויכלול סיוע אישי בתהליך החזרה.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של “רמת גן גבעתיים אונליין”:

קבוצת רמת גן לחצו כאן.

קבוצת גבעתיים לחצו כאן.

קבוצת רמת גן גבעתייים נדל”ן לחצו כאן.


השיטה שגורמת לעולם ללכת זקוף. להבין את הסוף זה לא אימון זה מקצוע! לראשונה בישראל קורס מדריכי אנטארה בווינגייט. מוזמנים ליום פתוח : מרכז הספורט אוניברסיטת תל אביב. יום חמישי 2, ביולי, שעה: 17:00-19:00. הבטיחו את מקומכם

כ-50 בתי אב בהם עריריים, אזרחים ותיקים, בעלי מוגבלויות ומשפחות בסיכון – זוהו כזקוקים לליווי ממושך.

לכל משפחה יוצמד מלווה שיסייע במיצוי זכויות מול רשות המיסים והביטוח הלאומי, בתיאום שיפוצים, הובלה, רכישת ריהוט ובמציאת דיור חלופי.

הפרויקט ימומן במלואו על ידי הג’וינט, ויופעל במשך כחצי שנה באמצעות חברת StreetLight שנבחרה כגוף המפעיל.

מ”מ ראש העיר ומחזיקת תיק השירותים החברתיים, עינב בר-כהן: “אין משימה ערכית וחשובה יותר מהתמיכה והראייה גם את מי שקשה לו״.