“הבסיס”, מרכז עירוני חדש שנפתח לאחרונה ברמת גן, נועד לספק מענה לצעירים בעיר בשלבים השונים של תהליך הגיוס והשירות בצה”ל. המרכז מציע הכנה אישית לצו ראשון, סימולציות ליום המא”ה, וסיוע במיונים ליחידות מובחרות ולמסגרות כמו מכינות קדם-צבאיות ושנות שירות.

הבסיס, המרכז לבני נוער לפני צבא ברמת גן. צילום: אילן ספירא
במקום מתקיימות גם סדנאות והרצאות חודשיות, העוסקות בנושאים כמו התנהלות כלכלית לחיילים, מימוש זכויות והכוונה לאחר השחרור. בנוסף, המרכז מציע ייעוץ פרטני לחיילים הזקוקים לסיוע במהלך שירותם.
ראש העיר כרמל שאמה הכהן : “המרכז הוא חלק ממחויבות העירייה לתת לצעירים שלנו את התמיכה הטובה ביותר בדרך לשירות משמעותי ומוצלח”.
המקום פועל ללא עלות לצעירי העיר וצפוי להרחיב את פעילותו בעתיד בהתאם לצרכים שיעלו מהשטח.

תגובות