שיחה עם נציג עירייה – או עם בינה מלאכותית? עיריית רמת גן השיקה השבוע את RGpt, צ’אט עירוני מבוסס בינה מלאכותית, שמיועד לתת תשובות מיידיות לתושבים – בלי להמתין על הקו.
המערכת החדשה פועלת באתר העירייה, וכוללת דמות וירטואלית בשם “רוני”. הצ’אט פועל בכל שעות היממה ונותן מידע במגוון תחומים: ארנונה, חינוך, תברואה, חניה, איכות הסביבה ועוד.
בעירייה ציינו: “הבינה המלאכותית יודעת להפנות לקישורים רלוונטיים, להמליץ על פעולות ולספק מידע ברור בשפה ידידותית. הצ׳אט פותח על ידי אגף מערכות מידע של העירייה בשיתוף החברות הגדולות בתחום והוא מבוסס על כלל המידע שמופיע באתר העירייה החדש ואתר בית עמנואל, לרבות מסמכים ופרוטוקולים עירוניים”.

עיריית רמת גן השיקה צ’אט מבוסס בינה מלאכותית. צילום: עיריית רמת גן
נכון לעכשיו, RGpt פועל במסגרת הרצה והעירייה פתוחה לקבלת פידבק מהציבור.
מה אתם חושבים – הייתם מעדיפים לשוחח עם “רוני” או להמתין לנציג אנושי? מוזמנים להגיב.

תגובות