הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה צפויה לאשר בישיבת השבוע מתן תוקף לתכנית ההתחדשות העירונית במתחם התקווה – מעלה השואבה בשכונת הגפן, רמת גן. התכנית כוללת פינוי והריסה של 7 מבנים והקמת שני מגדלים בני 34 קומות עם 280 יחידות דיור חדשות ומבנה ציבורי עד 6 קומות.
במסגרת התכנית, מתוכנן פינוי והריסה של 7 מבנים ישנים, הכוללים 89 יחידות דיור ובניית שני מגדלי מגורים בני 34 קומות, שיכללו 280 יחידות דיור חדשות בממוצע של 83 מ”ר ליחידה. התכנית ממוקמת במתחם הרחובות התקווה 13-21 ומעלה השואבה 6-10, ומתפרשת על שטח של 5.8 דונם.
היא כוללת גם שטח מסחרי הפונה לרחוב התקווה, הרחבות דרכים ושטח למבנה ציבורי עד 6 קומות עם גישה נפרדת מרחוב מעלה השואבה. המתחם מחולק לשני אזורים נפרדים, מה שמאפשר מימוש הדרגתי ומודולרי של הפרויקט.

תגובות